Unlock Modem Huawei

Selamat Datang Ke Laman Blog Saya

Selamat Datang Ke Huawei Modem Unlock Servis

Saya menyediakan membuka kunci model-model Huawei tertentu melalui membuka kod.

Modem-modem USB Huawei digunakan kebanyakannya untuk akses internet (melalui GSM / EDGE/3G / HSDPA). Modem-modem ini boleh juga digunakan untuk sms. Mereka memerlukan kad-kad SIM untuk mengendalikan. Jika dahulunya hanya mendapat huawei modem daripada penyedia perkhidmatan GSM, dan biasanya ianya dikunci untuk digunakan line yang lain.

Bila saya berkata dikunci, bahawa bererti anda hanya boleh menggunakan kad-kad SIM daripada penyedia itu sahaja di dalam modem anda. Dengan ini anda hanya boleh menggunakan modem tersebut hanya untuk perkhidmatan itu sahaja.

Di Malaysia kita, ada 4 syarikat telekomunikasi semua menjual modem-modem Huawei. Perkhidmatan ini Maxis, Celcom, Digi dan Umobile.

Ini modem-modem saya kini menyokong:

* Huawei E156
* Huawei E160
* Huawei E1552
* Huawei E166
* Huawei E169
* Huawei E170
* Huawei E172
* Huawei E176
* Huawei E1762
* Huawei E180
* Huawei E270
* Huawei E272
* Huawei E620

Ada lagi, nanti saya update dari masa ke semasa.